Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »

Verzenden en retourneren | Wijnhandel & Slijterij de Moor

Levertijd

Voor 23.59 uur op een werkdag besteld? Dan wordt uw bestelling binnen 2 werkdagen verzonden. De bezorging wordt gedaan door PostNL. Wij raden u sterk aan om de PostNL app te downloaden, via deze app wordt u het beste op de hoogte gehouden van de huidige situatie van uw bestelling.

Maandag t/m zondag voor 23.59 uur:           Binnen 2 werkdagen verzonden

Track & Trace

Via uw PostNL Track & Trace kunt op de hoogte blijven van uw levering. Deze code ontvangt u per mail.

Vertraging?

Let op: De gemiddelde levertijd bedraagt één werkdag. Door drukte bij PostNL kan het voorkomen dat uw bestelling vertraging oploopt of (bij afname vanaf 12 flessen of meer) op meerdere momenten wordt bezorgd. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Niet thuis?

Heeft u de bezorger gemist? Dan wordt uw bestelling afgegeven bij een PostNL-punt bij u in de buurt. De bezorger laat een kaartje voor u achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kunt u via de PostNL Track & Trace zien waar u uw bestelling kunt ophalen.

Bent u niet thuis op het geplande bezorgmoment? U kunt bij PostNL het bezorgmoment én de locatie wijzigen vóór 22.00 uur op de avond voorafgaand aan de bezorging.

Belangrijke informatie over afhalen bij PostNL-punt

• Neem ter controle een geldig legitimatiebewijs mee (geen kopie)
• Haal uw bestelling op binnen één week, daarna worden uw bestelling teruggestuurd naar ons magazijn

Retourneren

Voldoet een wijn niet aan uw verwachting?

Uiteraard nemen wij uw bestelling ook retour als er onverhoopt een fout in het product zit. Wij verzoeken u een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan onze klantenservice kenbaar te maken. Samen met u wordt een afspraak gemaakt om het product bij u thuis op te halen. De kosten hiervoor zijn uiteraard voor onze rekening. Met betrekking tot uw bestelling kunt u kiezen: of u ontvangt een vervangend product of wij storten het aankoopbedrag terug op uw rekening.

Bestelling beschadigd

Is uw bestelling op moment van bezorging zichtbaar beschadigd? Dan heeft u het recht het pakket te weigeren. De bezorger zorgt er in dat geval voor dat de bestelling wordt teruggestuurd naar ons magazijn. Uiteraard ontvangt u uw bestelde producten alsnog zo snel mogelijk. Heeft u het pakket al aangenomen? Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op.