Klantenservice - Wijnhandel Slijterij De Moor

Wij beantwoorden graag uw vraag

Wij beantwoorden graag uw vragen. Wilt u meer weten over de bezorging van uw wijn, betalingen of heeft u wijnadvies nodig? Neem dan contact met ons op. 

Bereikbaarheid klantenservice

Maandag    13.30 - 18.00 uur
Dinsdag t/m donderdag 09.00 - 18.00 uur
Vrijdag 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag 09.00 - 17.00 uur
Zondag Gesloten

 

Telefoon

Onze klantenservice is bereikbaar op telefoonnummer 033–2452554.

E-mail

U kunt een e-mail sturen naar [email protected]

Veelgestelde vragen

Wellicht staat het antwoord op uw vraag al tussen de veelgestelde vragen. Zie hieronder op de pagina.

Bedrijfsgegevens

Wijnhandel-Slijterij De Moor
Gasthuisstraat 2
3861 BS Nijkerk

KvK-nummer: 54177863
BTW-identificatienummer: NL002143068B38
IBAN:NL07INGB0652712215


* Verplichte velden
Verstuur

Veelgestelde vragen

Bestellen

Wijnhandel Slijterij De Moor schaart zich volledig achter de wet- en regelgeving die alcoholgebruik onder jongeren moet tegengaan. Om ons ervan te verzekeren dat u meerderjarig bent, wordt daarom uw leeftijd gecontroleerd tijdens het bestellen, afhalen en/of bij het bezorgen van de wijn. Onze medewerker en de postbezorger zal uw leeftijd controleren bij het bezorgen van uw wijnbestelling. 

Bestel snel en eenvoudig in onze webshop

Het bestelproces in onze online wijnwinkel bestaat uit een aantal duidelijke en simpele stappen. Uw bestelling wordt pas definitief na de laatste stap. Tot die tijd kunt u de inhoud van uw winkelwagen en/of uw gegevens gewoon aanpassen.

  1. Selecteer uw wijn(en).
  2. Heeft u de gewenste wijnen in uw winkelwagen? Klik dan op de winkelwagen rechtsboven in beeld. In het scherm dat nu verschijnt kunt u uw bestelling controleren, wijzigingen doorvoeren en eventuele kortingscodes of cadeaubonnen invullen. Klik vervolgens op ‘Verder naar bestellen’.
  3. Vul uw geboortedatum en gegevens in en maak (optioneel) een account aan voor extra gemak en voordeel.
  4. Kies het gewenste bezorgmoment of selecteer de locatie waar u uw wijnen wilt ophalen en klik op ‘Naar overzicht & betaling’.
  5. Kies de gewenste betaalmethode, controleer bestelling en gegevens een laatste keer en klik op ‘Bestelling afrekenen’.
  6. Als de bestelling is afgerond, komt u op onze succespagina. Wij gaan voor u aan de slag en sturen u een e-mail met de bevestiging van de bestelling.

Lukt het u niet om een bestelling te plaatsen?

Neem dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 033-2452554 of stuur een email naar [email protected].

Zodra u uw bestelling heeft afgerond, gaan wij meteen voor u aan de slag. In een volledig geautomatiseerd proces worden uw wijnen zo snel mogelijk gereed gemaakt voor verzending. Het is daarom niet mogelijk uw order na bestelling te wijzigen. Wilt u de bestelling niet houden? Dan kunt u het pakket aan de deur weigeren of zo snel mogelijk retourneren. Als u al heeft betaald, maken wij het aankoopbedrag zo snel mogelijk over op uw rekening.

Bent u iets vergeten bij uw bestelling of heeft u een andere vraag over uw bestelling? Neem dan contact op met ons via het telefoonnummer 033–2452554 of stuur een email naar [email protected].

Op het moment dat uw wijnen worden verzonden, ontvangt u ter bevestiging een e-mail van PostNL met daarin de bezorginformatie en een Track & Trace code per doos wijn. Met de Track & Trace code van PostNL kunt u uw bestelling volgen. Komt het bezorgmoment niet goed uit? Klik dan op ‘Kies andere tijd of plaats’. Zo mist u uw wijnen niet! 

Geen mail van PostNL ontvangen? 

Controleer dan uw postvak, mogelijk is het bericht bij de ongewenste mail of spam beland.

Uiteraard voorzien wij ook zakelijke klanten graag van prachtige wijnen. Laat weten wat uw wensen zijn en wij brengen met plezier een offerte op maat uit. Of informeer geheel vrijblijvend naar de verschillende mogelijkheden die Wijnhandel Slijterij De Moor de zakelijke klant biedt. U kunt daarvoor een mail sturen naar [email protected]

Bezorgen

Bestelling tot €74,99 € 7,25
Bestelling vanaf €75 Gratis

Wijnhandel Slijterij De Moor schaart zich volledig achter de wet- en regelgeving die alcoholgebruik onder jongeren moet tegengaan. Om ons ervan te verzekeren dat u meerderjarig bent, wordt daarom uw leeftijd gecontroleerd tijdens het bestellen en bij het bezorgen van de wijn. De postbezorger zal uw leeftijd controleren bij het bezorgen van uw wijnbestelling. 

Levertijd

Voor 23.59 uur op een werkdag besteld? Dan wordt uw wijn binnen 2 werkdagen verzonden. De bezorging wordt gedaandoor PostNL. Wij raden u sterk aan om de PostNL app te downloaden, via deze app wordt u het beste op de hoogte gehouden van de huidige situatie van uw bestelling.

Maandag t/m zondag voor 23.59 uur:           Binnen 2 werkdagen verzonden

Track & Trace

Via uw PostNL Track & Trace kunt op de hoogte blijven van uw levering. Deze code ontvangt u per mail.

Vertraging?

Let op: De gemiddelde levertijd bedraagt één werkdag. Door drukte bij PostNL kan het voorkomen dat uw bestelling vertraging oploopt of (bij afname vanaf 12 flessen of meer) op meerdere momenten wordt bezorgd. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Niet thuis?

Heeft u de bezorger gemist? Dan wordt uw wijnbestelling afgegeven bij uw buren of bij een PostNL-punt bij u in de buurt. De bezorger laat een kaartje voor u achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kunt u via de PostNL Track & Trace zien waar u uw bestelling kunt ophalen.

Bent u niet thuis op het geplande bezorgmoment? U kunt bij PostNL het bezorgmoment én de locatie wijzigen vóór 22.00 uur op de avond voorafgaand aan de bezorging.

Belangrijke informatie over afhalen bij PostNL-punt

• Neem ter controle een geldig legitimatiebewijs mee (geen kopie)
• Haal uw wijnpakket op binnen één week, daarna worden uw wijnen teruggestuurd naar ons magazijn

Wij informeren u per mail wanneer uw bestelling klaar ligt om opgehaald te worden.

Voor het afhalen van uw bestelling brengen bij geen kosten in rekening.

Retourneren

Retourneren

Voldoet een wijn niet aan uw verwachting?

Uiteraard nemen wij uw bestelling ook retour als er onverhoopt een fout in de wijn zit. Wij verzoeken u een gebrek zo spoedig mogelijk, minimaal binnen 8 dagen na de aankoop, na ontdekking aan onze klantenservice kenbaar te maken. Graag bespreken wij samen naar een gewenste oplossing.

Bestelling beschadigd

Is uw bestelling op moment van bezorging zichtbaar beschadigd? Dan heeft u het recht het pakket te weigeren. De bezorger zorgt er in dat geval voor dat de wijnbestelling wordt teruggestuurd naar ons magazijn. Uiteraard ontvangt u uw bestelde wijnen alsnog zo snel mogelijk. Heeft u het pakket al aangenomen? Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Als u dit leest, bent u waarschijnlijk ergens niet tevreden over. Dat spijt ons. Graag lossen we uw klacht op. Om uw klacht op te lossen kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij nemen uw klacht dan in behandeling en nemen binnen 48 uur contact met u op. Wij zullen u uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Onze medewerkers zijn ook van maandag t/m zaterdag bereikbaar op het telefoonnummer:  033 – 2452554

Geschillencommissie thuiswinkel

Indien u niet tevreden bent met de oplossing die wij u bieden, kunt u een klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Ga voor meer informatie over deze procedure naar www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Bent u niet tevreden over uw keuze of wilt u toch een andere wijn? Dan kunt u, uw bestelling retourneren, ook gebruik maken van het wettelijk bepaalde herroepingsrecht. De wijn dient steeds in originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) te worden teruggestuurd.

Wat is het herroepingsrecht?

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen.

U kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping bij de algemene voorwaarden, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping 

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Modelformulier herroeping

Wilt u uw overeenkomst herroepen? Het herroepingsformulier vindt u hier

Het ingevulde formulier stuurt u naar:
Wijnhandel Slijterij De Moor
Gasthuisstraat 2
3861 BS Nijkerk

Account

Een account kent vele voordelen. Zo kunt u uw bestelgeschiedenis raadplegen en ziet u in één oogopslag de lekkere wijnen die u de vorige keer heeft besteld. Bovendien worden uw naam- en adresgegevens veilig bewaard, zodat u deze niet bij iedere bestelling hoeft in te voeren. En het Wijnvoordeel account kent nog meer pluspunten:

• Snel een bestelling plaatsen
• Een snelle afhandeling van vragen en wensen
• De status van uw bestelling volgen
• Gepersonaliseerde aanbiedingen

U maakt snel en eenvoudig uw persoonlijke account hier aan. 

Aanmelden nieuwsbrief

Met de nieuwsbrief van Wijnhandel Slijterij De Moor loopt u geen aanbieding meer mis. Aanmelden kan eenvoudig op de homepage van onze webwinkel en via uw account.

Afmelden nieuwsbrief

Wilt u onze nieuwsbrief niet langer ontvangen? Log dan in op uw account en ga naar het kopje 'Nieuwsbrieven'. Hier kunt u zich afmelden. U kunt zich ook via de link onder aan elke nieuwsbrief afmelden.

Bent u verhuisd, heeft u een nieuw e-mailadres of wilt u andere wijzigingen doorgeven? Via ‘Mijn account’, rechtsboven in de pagina, kunt u uw gegevens aanpassen.

Betalen

Bij Wijnhandel Slijterij De Moor kunt u kiezen uit drie veilige en gratis betaalmethodes:

iDeal Snel en gemakkelijk online betalen.
Klarna Eerst proeven, achteraf betalen.
Creditcard Betaal veilig en gratis met Mastercard en Visa via een beveiligde (SSL) omgeving. 

Algemeen

Winkel & Openingstijden

Gasthuisstraat 2

3861 BS Nijkerk

Maandag  13.30 - 18.00 uur
Dinsdag  09.00 - 18.00 uur
Woensdag  09.00 - 18.00 uur
Donderdag  09.00 - 18.00 uur
Vrijdag  09.00 - 20.00 uur
Zaterdag  09.00 - 17.00 uur
Zondag  Gesloten